ការគ្រប់គ្រង និងស្តង់ដារបាល់ទះ ធំជាងគេនៅទូទាំងពិភពលោក
ការគ្រប់គ្រង និងស្តង់ដារបាល់ទះ ចាប់តាំងពីការអនុវត្តធ្វើឱ្យល្អឥតខ្ចោះ អ្នកស្រាវជ្រាវ Dennis Reidsma, Robby van Delden និង Dees Postma មកពីនាយកដ្ឋានអន្តរកម្មប្រព័ន្ធផ្សព្វផ្សាយរបស់មនុស្ស (HMI) កំពុងធ្វើការលើគម្រោងមួយដែលមានឈ្មោះថា ‘លំហាត់កីឡាឆ្លាតវៃ’ ។ គោលដៅ៖ បង្កើតទីលានបាល់ទះអន្តរកម្ម ដែលជួយអ្នកលេង និងគ្រូបង្វឹកកែលម្អហ្គេមរបស់ពួកគេ។
Reidsma: ‘តាមរយៈមតិកែលម្អ អ្នកអាចដឹកនាំឥរិយាបថរបស់មនុស្សដែលលេងហ្គេម។ យើងព្យាយាមបកប្រែវាទៅជាបាល់ទះ ជាពិសេសការហាត់បាល់ទះ។ មតិប្រតិកម្មអាចមានភាពច្របូកច្របល់ ‘រត់ទៅ X ប្រសិនបើអ្នកមិនចង់បាត់បង់ពិន្ទុ ឬតិចតួច អ្នកអាចជ្រើសរើសរវាងជម្រើសជាច្រើនប្រសិនបើអ្នកចង់រារាំងបាល់របស់គូប្រជែង
គោលដៅគឺដើម្បីបណ្តុះបណ្តាលអ្នកលេងក្នុងលំហាត់ដែលពិបាកធ្វើដោយគ្មានជាន់អន្តរកម្ម។’Reidsma៖ កីឡាមានអត្ថប្រយោជន៍ជាច្រើនសម្រាប់ការស្រាវជ្រាវរបស់យើង៖ វានៅក្នុងផ្ទះ កម្រាលមិនធំទេ អ្នកលេងនៅផ្នែកម្ខាងៗនៃសំណាញ់ ហើយគោលដៅនៃបាល់ទះគឺដើម្បីយកបាល់នៅលើកម្រាលរបស់ក្រុមប្រឆាំង។ វាក៏ងាយស្រួលផងដែរក្នុងការតាមដានចលនាជាក់លាក់របស់អ្នកលេង៖
ដោយប្រើឧបករណ៍ចាប់សញ្ញា អ្នកអាចកំណត់សកម្មភាពដូចជាការលោត ងាក ចេញ ឬជ្រើសរើសទីតាំង។’Van Delden៖ ‘កម្រាល LED ដែលជាឯកតារង្វាស់សម្ពាធដែលងាយនឹងមានចលនាក្នុងការកត់ត្រាចលនារបស់អ្នកលេង និងថេប្លេតដើម្បីងាយស្រួលផ្ទេរលំហាត់ហ្វឹកហាត់ទៅជាន់អន្តរកម្ម។ Postma:ជាន់អាចជាប្រអប់ឧបករណ៍បន្ថែមសម្រាប់គ្រូបង្វឹក។ វាមិនមានន័យដើម្បីជំនួសគ្រូបង្វឹកនោះទេ។អានអត្ថបទបន្ត
ความคิดเห็น
แสดงความคิดเห็น